mandag 17. januar 2011

Treff på Borgeskogen

I helga var det duket for årets første treff på Borgeskogen. Jeg dro sammen med Hege og Anita, og vi leide oss hytte fra lørdag til søndag.
Hege hentet meg i 8 tiden på lørdag morgen, og vi kjørte ut til Furulund for å hente hyttenøkkelen. Vi hadde ganske god tid før vi skullep å treff, så vi satt litt på hytta og slappet av før vi dro bortover.

I treff lokalet var vi så heldige at Gro hadde ordnet så vi fikk holdt av plasser, så vi ble den skravlegjengen som ble sittende sammen. Det var kjempekoselig!
Tok ganske lang tid før jeg kom igang denne gangen, har jo ikke laget noe siden november så jeg hadde litt "tørke". Men før jeg dro så jeg et innmari stilig kort på nettet som så ut som en bilderamme, og etter litt tenking klarte jeg å komme frem til hvordan jeg skulle lage dette. Ble faktisk 9 1/2 kort og en lo på meg denne gangen. Er kjempe fornøyd.

Var også veldig artig på bingoen på lørdag. Da klarte jeg å håve inn hele 4 av 5 gevinster. Masse ark, blomster, perler og pynt :D Fikk også kjøpt fine ting i butikken til Gode Minner. Er så kjekt å få 10 % avslag når vi er på treff.

Da treffet var over, satt vi på hytta og skravla. Koste oss med en liten Baccardi apple og litt godis. Og vi sov veldig godt alle tre.
På søndagen var vi ikke på treffet før 10.30. Gadd ikke stresse.
Var litt lettere å komme igang på søndagen siden alt sto klart. Men vi var egentlig ganske slitne så vi pakket og reiste hjem i 16.30 tiden. Da fikk Øyvind pakket litt før reisen sin, og Hege skulle også reise tidlig idag. Så det var greit å ikke komme hjem så sent.

Nå er det bare å telle ned til neste treff som er i Stavern siste helga i februar. Det blir kjempemoro. Skal være der fra fredag til søndag.

0 kommentarer: