tirsdag 22. februar 2011

Alene med jentene igjen

Tiiidlig igår morgen reiste Øyvind til Skottland. Blir borte til torsdag kveld. Vi har alle blitt vant med denne reisingen, og ingen som gruer seg sånn vi gjorde før. Er deilig at vi har det sånn, selvom det er kjedelig når Øyvind er borte. Uken er full av planer, så tiden kommer til å gå fort. Gårsdagen kan jeg fortelle om senere ;)

Idag har jentene vært i barnehagen, mens jeg var hjemme og skulle rydde. Kom liksom aldri i gang. Men så sa Gro at hun ville ta seg en tur, og da var det bare å hive seg rundt og ta en kjapp ryddings. Deilig å ha det gjort så kjapt :)
Jeg og Gro skravla og lo masse idag, og snakket masse om treffet vi skal på til helga. Jeg lurte på åssen jentene kom til å reagere når det satt en fremmed dame i sofaen når de kom hjem, men de var helt i hundre hele tiden og hadde det kjempegøy sammen med Gro. Gro hadde også med seg MASSE utstyr til å lage figurkaker. Og dette fikk jeg av henne. SÅ snilt!!!

Til middag lagde vi oss enkel tapas. Og pappa kom for å kjøre Amanda på danseskolen...Men like etterpå ringte pappa og spurte om jeg hadde glemt noe..Vinterferie ja, da er jo danseskolen stengt...........Så ble dessverre en bomtur, men Amanda ble heldigvis ikke lei seg da :)

Imorra er det tid for fysioterapi, og Line er snill og kjører meg. Tenker vi drar og spiser sushi eller no til lunsj etterpå. På torsdag skal jeg og Line være med mamma til Tønsberg. Hun skal prøve protese og så skal vi handle inn ark osv til innbydelser osv til Line og Greg sitt bryllup. På fredag drar jeg og Gro på treff i Stavern!! Det blir supermoro! Blir borte hele helga. Det som er synd er at Marianne ikke kommer. Hun må reise nordover i begravelse til morfaren sin :(

0 kommentarer: