tirsdag 18. januar 2011

Tirsdag 18. januar

Idag var ingen av oss klare til å stå opp når klokka ringte. Sjelden jeg må vekke Amanda om morran liksom. Men hun skulle bli henta av Osse kl 8.30, så vi var bare nødt til å komme oss opp. Jeg gikk opp og la meg sammen med Rebecka igjen etter at Amanda var dratt, men hun våkna like etter. Men vi ble liggende til litt over kl 9.30

Har ryddet endel idag og. Fått orden i kaoset under trappa, så nå er det kun dukketinga til jentene der. Imponert over meg selv som fikk opp det tunge kjøkkenbordet alene.

Fikk også laget kort idag. Ble faktisk fire stykker til slutt. Bildene kan du se her: www.malinskille2.blogspot.com

Pappa var snill og kjørte Amanda på danseskolen og etterpå handlet han litt for oss. Mens Amanda var borte tok jeg og Rebecka oss en dusj, og etterpå lagde jeg kort og Rebecka så på barnetv.

Laptopen min kræsjet forresten ista...typisk at det skjer når Øyvind er borte. Men jeg fant frem mini pcen, så jeg fikk fiksa bilder av korta og lagt de ut på den istede. Har funnet ut at jeg skal ha en skikkelig opprydding på denne, slik at jeg kan bruke denne til scrapperelaterte ting. Må være kjekt å ta den med seg på treff osv, og ha alle maler og tutorials liggende klare der :D

0 kommentarer: