lørdag 29. januar 2011

Var visst ikke så lett nei

Var jo så flink til å gå tur på onsdag, men en liten stund etter jeg kom hjem fikk jeg så utrolig vondt i bekkenet. Kjentes ut som det skulle låse seg hele tiden. Var på Farmandstredet med Line etterpå og haltet skikkelig :( På torsdag var det enda verre og jeg fikk ikke engang rettet ut benet skikkelig. Så jeg skal nok drøye litt, heller prøve litt Zumba til uka. En ting jeg har vært flink til da, er å spise ofte. Det har jeg aldri vært noe flink til, så det er deilig å være igang.

Igår var jeg flink igjen, ikke til å trene men å rydde. Og egentlig ble vel dette mye mer "trening" enn en gåtur. For jeg holdt på fra kl 10-20, men kun en liten lunsj og en middagspause. Så nå er det strøkent i hele huset, så ikke ut i måneskinn oppe. Så der var det 5 rom som ble tatt en skikkelig sjau på. Er egentlig imponert over at jeg klarte å gjøre så mye igår, var jo alene med jentene hele dagen. Øyvind jobbet overtid og var vel ikke hjemme før ca kl 21. Da hadde jeg rukket å ta meg en dusj og hadde gjort det koselig her med masse tente lys og Øyvind hadde med seg burger og film :)

0 kommentarer: