søndag 23. januar 2011

Koselig helg

Lørdag:
Øyvind la planer og det innebar at jeg skulle scrappe og han spille. Men så fikk jeg sagt at jeg manglet click`n stick. Så da sa han at vi kunne kjøre til Tønsberg og på Gode Minner. Måtte også kjøpe meg ark når jeg først var der sa han. Gode mannen min! På veien hjem dro vi innom den nye resturanten i byen og kjøpte sushi, wok og vårruller til lunsj :) Resten av dagen bare koste vi oss sammen alle fire.

Søndag:
Sov lenge idag. Øyvind hadde stått opp med jentene i 8 tiden. Øyvind og jentene spilte litt når jeg sto opp og jeg prøvde å lage et stilig kort jeg så på nettet her om dagen. Fikk det jaggu til og så nå har jeg laget mal, slik at jeg lager det lett neste gang.
Vi spiste tidlig middag idag, siden vi skulle på besøk til de gamle. På menyen sto det kyllingfilet med bacon, gratinerte poteter og brokkoli.
I fire tiden dro vi til farmor. Hun hadde bakt sjokoladekake, og jentene storkoste seg. Øyvind fikk også hjulpet henne med å henge opp bildet hun fikk av jentene til jul. Etterpå dro vi opp til mor og onkel Bjørn som jentene har begynt å kalle han :) Var tydelig at han satte pris på det, for han gliste stort hver gang de sa det. Hos dem fikk vi servert is og kake. Skikkelig kost oss idag.

Nå sover jentene søtt, Øyvind spiller xbox og jeg slækker foran datan. Øyvind fikk heldigvis fiksa laptopen min igjen. Imorra skal Rebecka i barnehagen igjen, for første gang siden 16 desember. Blir nok godt for noen og en hver :)

0 kommentarer: