mandag 3. januar 2011

Da var jula ute

Iallefall nesten. Har tatt ned alt som var av julepynt, duker og gardiner idag. Så nå mangler det bare å få det opp på loftet.
Ellers har jeg bakt 6 brød og knekkebrød idag. Synes jeg har vært flink, selvom formen min ikke har vært helt på topp.

Jentene hadde fri idag pga plandag i barnehagen, og de har egentlig bare ligget som noen slakt foran tv'n. Har ikke krangla engang, så jeg har rett og slett bare latt de ligge der og sløve idag. Greit å nyte den siste dagen med fri :) Imorra må Amanda tidlig i barnehagen, for vi skal være på sykehuset med Rebecka kl 08.30. Blir sikkert en lang dag med masse venting, må si jeg gleder meg veldig.... Men skal bli godt for Rebecka å bli frisk. Er ikke godt å gå og være syk hele tiden heller.

Resten av dagen tror jeg blir en skikkelig sløvedag. Alle ble skikkelig mette etter middagen, som var fiskeboller. Var veldig deilig å spise vanlig hverdagsmat igjen. Er jo to uker siden sist. Og vi som har vært så flinke til å skrive ukesmenyer og. Ja de må jeg huske å legge ut her inne og :)

0 kommentarer: